woensdag 24 april 2013

Klaar voor de eerste gasten van het nieuwe seizoen























8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk weblog en wat een prachtig huisje! En de keuken (en dan ook vooral het aanrecht met de kastjes) is m a g n i f i e k. Ik ga jullie zeker blijven volgen.
    Groeten
    Tom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Overigens: de beelden bij jullie posts van 4 januari 2012 en 22 december 2011 zijn verdwenen: misschien nog eens linken?
    Opnieuw groeten
    Tom

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga eens kijken hoe ik die foto's weer terug kan plaatsten.
      Ze moeten nog ergens op mijn harde schijf staan.......
      Bedankt voor de complimenten!
      Chris en Henny

      Verwijderen
  3. Aan Tom,
    De foto's staan weer op de juiste plaats!
    Vriendelijke groeten,
    Henny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Petje af, Henny en Chris! Chapeau..., gevolgd door een diepe kniebuiging (de artrose trotserend.....)! Complimenten voor jullie vakmanschap en doorzettingsvermogen, maar vooral ook voor jullie creativiteit en smaak! We wensen jullie veel response.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk Henny, dank je wel!
    Ik heb ook jullie websites ontdekt, die waar je de huisjes promoot: heel erg tof. Daar krijg je een goed humeur van en zin om ook iets te gaan doen.
    Groetjes
    Tom

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is natuurlijk de bedoeling dat je zin krijgt om hier te komen, Tom
      ;-))

      Verwijderen
  6. Beste Chris en Henny,
    Wellicht ken je ons niet meer; wij waren met ons gezin in mei 2010 in het blauwe huis. Het heeft die vakantie ongelofelijk veel geregend en wij waren daar met onze twee kleine meisjes. Amélie was toen 3.5 en Eloise werd in die vakantie 1 jaar. In dat jaar hebben jullie l'ancien café opgestart en sindsdien ben ik het blijven volgen via jullie blog. Wat is het prachtig geworden! Ik had, gezien de inrichting van het blauwe huis, niets anders verwacht natuurlijk, maar evengoed: wat een werk en helemaal gaaf geworden! Veel succes! Amicalement, Joannet Peeters

    BeantwoordenVerwijderen